Квадроцикл CFMOTO CFORCE 450 MAX EPS
CFMOTO CFORCE 450 MAX EPS – повнопривідний квадроцикл із новим одноциліндровим чотиритактним двигуном з електронним упорскуванням палива, що забезпечує даній моделі значну економію палива. CFORCE 450 MAX EPS оснащений бензиновим двигуном, потужність якого становить 31 кінську силу при обсязі 400 кубічних сантиметрів. Технічно бездоганна система електронного упорскування палива автоматично сприяє оптимальній роботі двигуна незалежно від температури повітря.
Варто відзначити, що квадроцикл стійкий і безпечний при їзді будь-якими поверхнями. Комфорт забезпечений не тільки пілоту, а й пасажиру – встановлено повноцінне двомісне сидіння зі спинкою та поручнями для пасажира, також для пасажира передбачені широкі надійні підніжки.

У рух наводиться за допомогою чотиритактного чотириклапанного двигуна рідинного охолодження об'ємом 400 см3, виконаного за технологією SOHC. Максимальна потужність CFMOTO CFORCE 450 L BASIC складе 31 л. при 7200 об/хв. Максимальний показник крутного моменту – 33 Нм при 6000 об/хв. Використовується інжектор для спрощення запуску двигуна та економії палива. Встановлено високотехнологічну трансмісію від канадської фірми CVTech. На CFORCE 450L є можливість увімкнення повного приводу і, при необхідності, блокування диференціала.
Підвіска незалежна, на подвійних поперечних А-подібних важелях. Це дає можливість добре відпрацьовувати всі нерівності покриття і, незважаючи на складний рельєф, хід квадроцикла залишається плавним і м'яким. Гальмування забезпечується гідравлічною дисковою гальмівною системою.

EPS (електропідсилювач рульового управління) - полегшує маневрування та демпфує поштовхи в кермо на пересіченій місцевості
Двигун 191Q має об'єм 400 куб. та потужність майже 31 л.с. Це провідний у галузі двигун, який отримав усі найкращі розробки від свого «старшого брата» – 800 кубового двигуна. Розробники також застосували нову CVT та оптимізували схему водяного охолодження - і це сприяло підвищенню його надійності.
Для забезпечення кращої видимості у нічний час використовуються енергоефективні світлодіодні світильники рівномірної яскравості та кращої видимості.
газові амортизатори
Синергія між комфортом та керованістю контролюється нашими преміальними газовими амортизаторами з регульованим відбоєм та демпфуванням стиснення.
EPS (электроусилитель рулевого управления) - облегчает маневрирование и демпфирует толчки в руль на пересеченной местности
Двигатель 191Q имеет объем 400 куб.см. и мощность почти 31 л.с. Это ведущий в отрасли двигатель, который получил все лучшие разработки от своего «старшего брата» - 800 кубового двигателя. Разработчики также применили новую CVT и оптимизировали схему водяного охлаждения - и это поспособствовало повышению его надежности.
Для обеспечения лучшей видимости в ночное время используются энергоэффективные светодиодные светильники равномерной яркости и лучшей видимости.
газовые амортизаторы
Синергия между комфортом и управляемостью контролируется нашими премиальными газовыми амортизаторами с регулируемым отбоем и демпфированием сжатия.
Технічні характеристики CFMOTO CFORCE 450 MAX EPS:
ГАБАРИТИ ТА ВАГА |
---|
Довжина/Ширина/Висота | 2380х1100х1350 мм |
Колісна база | 1460 мм |
Висота сидіння | 530 мм |
Мін. дорожній просвіт | 250 мм |
Мін. діаметр повороту | 7,2 м |
Споряджена маса | 457 кг |
Корисне навантаження | 200 кг |
Об'єм паливного бака | 15 л |
ДВИГУН |
---|
Тип двигуна | Одноциліндровий, з рідинним охолодженням, 4-тактний, з одинарним верхнім розподільним валом, 4-клапанний |
Потужність | 31 к.с. |
Робочий об'єм | 400 см³ |
Трансмісія | Варіатор (CVT) |
ХОДОВА ЧАСТИНА |
---|
Привід | Перемикний привід на 2 або 4 колеса |
Гальмо | Переднє/заднє: гідравлічне |
Підвіска | Передня/задня: незалежна підвіска на подвійних важелях |
Амортизатор | Передній/задній: пружинно-масляний амортизатор |
Колісні диски | Передні: 12х6,0 Задні: 12х7,5 |
Шини | Передні: 25х8-12 Задні: 25х10-12 |
Кольори | Black Blue Orange Camo (maple) |
Регламент | Схвалено Регламентом ЄС 167, 168 |
Каталог CFMOTO (pdf)
